Бронювання товарів
У нас у прокаті діє функція бронювання товарів. Ви можете забронювати будь-який товар на конкретну дату і він вас чекатиме. Для цього потрібно внести 100 грн і сказати, який товар і яка дата вас цікавить. 100 грн є гарантом того, що товар вас чекатиме і що ви точно за ним прийдете. Справа в тому, що під час усних бронювань клієнти не завжди приходять за своїм товаром, а якщо клієнт вносить 100 грн, то ймовірність, що за броньованим товаром приходять – зростає. Якщо застава коштує 1000 грн., то після внесення 100 грн., вам необхідно доплатити ще 900 грн.
. Ці гроші обліковуються як частину застави. Але якщо ж ви передумали і НЕ ПРИЙШЛИ - ТО ЗАПОРУКА НАЗАД НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ. Тому що бувають ситуації(особливо в літній сезон, коли коляски і автокрісла розписані по днях), коли ми притримуємо товар під клієнта, а клієнт не приходить і ми тим самим втрачаємо гроші.
- Як зрозуміти: сподобаються Вашій дитині ходунки?Міні стаття про ходунках і штовхачахПовна версія статті